Muszę określic: częśc mowy(czasownik, rzeczownik, zaimek itp), liczbę( pojedyncza, lub mnoga) oraz rodzaj( męski, żeński, nijaki, męskoosobowy, niemęskoosobowy), czas, stron:

Pojechaliśmy -
z -
rodzicami -
nad -
nasze -
piękne -
morze -

Pilne, daję najlepszą odpowiedź !

2

Odpowiedzi

2010-01-27T12:55:56+01:00
Pojechaliśmy -czasownik ,1os l mnoga , rodzaj męskoosobowy
z -zaimek
rodzicami - rzeczownik ,r. męskoosobowy
nad -zaimek
nasze -rzeczownik ,1 os l mnoga
morze -rzeczownik ,r. nijaki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T13:00:31+01:00
Pojechaliśmy - czasownik, l. mnoga, r. męskoosobowy
z - spójnik (nie da się określić czyli nieodmienny)
rodzicami - rzeczownik, l. mnoga, r. męskoosobowy
nad- przyimek ( nieodmienny)
nasze - przymiotnik, l. pojedyńcza, r. -
piękne - przymiotnik, l. pojedyncza, r. nijaki
morze - rzeczownik, l. pojedyncza, r. nijaki