Odpowiedzi

  • Fao
  • Rozwiązujący
2010-01-27T12:57:46+01:00
B- wiek bartka
t - wiek taty
b + t = 45
b + 25 = t

b + b+ 25 = 45
t = b+25

2b = 20
t= b+25

b=10
t = 35
2010-01-27T12:58:13+01:00
45lat-25lat=20lat
Bartek ma 20 lat a jego tata 45lat
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T12:59:39+01:00
X-wiek taty
y-wiek bartka

{x+y=45
{x=y+25

{y+25+y=45
{x=y+25

{2y=45-25
{x=y+25

{2y=20 / :2
{x=y+25

{y=10
{x=10+25

{y=10
{x=35

Odp. Tata ma 35 lat, a Bartek 10.
1 5 1