Odpowiedzi

2010-01-27T13:07:41+01:00
Może narysuj obraz podczas wojny. Gdzies pod murem siedzi skulona dwójka małych dzieci, boją się. A obok przechodzi żołnież z karabinem. Dookoła mnóstwo kurzu i ruiny jakies tez mogą być.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T13:08:36+01:00
Narysuj wielki, błękitny dach "nieba", na dole dużą przestrzeń, po której stąpają tylko dwie osoby. W rogu narysuj bagno "krwi", od którego te dwie osoby oddalają się , a nawet uciekają. Wszystkiemu nadaj nastrój tajemniczości, co podkreślą szarawe, wyblakłe kolory.
2010-01-27T13:10:14+01:00
Hmm..
Podziel kartkę na dwie części
Na pierwszej części myślę, że powinnaś narysować dwoje ludzi stojących na ziemi pod niebem.. <niebieskim niebem> i obok może zaprzeczenie tego xd tzn. narysuj dwoje ludzi, których oddziela bagno xd <czerwone, bo z krwi>

Hm. Myślę, że ja bym właśnie tak to narysowała ;p
Pozdrawiam ;D