Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-04-14T09:22:18+02:00
1) SUMA - 10 + 10 ILOCZYN 10 X 10. 2)
1 5 1
2009-04-14T09:22:33+02:00
2009-04-14T09:24:49+02:00
X---> 1-szy skladnik
20-x --->drugi skladnik
y=x(20-x)
y=-x²+20x

z postaci kanoncznej
p=-b/2a
x=10

ODP 20=10+10

ZAd 2

x- pierwsza liczba
12+x druga liczba

y=x²+144+24x+x²
y=2x²+24x+144

z postaci kanoncznej
p=-b/2a
x=-24/4=-6

ODP -6 i 6
1 5 1