Odpowiedzi

2010-01-27T13:13:01+01:00
Chętnie wraca się do domu bezpiecznego, przytulnego, gdzie panuje miła atmosfera.
Atmosferę domu tworzy rodzina, zachowanie i więzy rodzinne mają wpływ na rodzaj atmosfery w domu.
O tym czy dom jest bezpieczny decyduja szczególnie jego domownicy. Jeśli rodzina żyje w zgodzie, nie kłóci się jest to dom bezpieczny
4 5 4
2010-01-27T13:13:32+01:00
Wraca sie do takiego domu gdzie jest przytulnie, miło ,ciepło.Poprostu dom musi być wypełniony miłoscią domowników.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T13:15:34+01:00
Najchętniej wraca się do domu, w którym mieszka kochająca się nawzajem rodzina. Rodzina, która kocha się bezgranicznie i która bezinteresownie sobie pomaga. Najchętniej wraca się tam, gdzie panuje miła atmosfera.. Gdzie każdy każdemu ufa i gdzie panuje spokój oraz miłość. Całą tą atmosferę tworzą ludzie mieszkający w tym domu.. Zaufanie i pomoc decyduje o tym, że dom jest bezpieczny. Kiedy rodzina ufa sobie nawzajem i pomaga wtedy wiadome jest, że warto powrócić do kochającego się domu ..

Pozdrawiam :)
19 3 19