Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T13:25:06+01:00
Nalezy obliczyc e zwzoru na objetosc.. ;)

V = abc
gdzie a = 2,5m b = 14dm c = 120 cm

teraz nalezy sprwadzic do tej samej jednostki ;p


a = 250cm
b = 140 cm
c = 120cm

v = 250cm x 140cm x 120 cm = 4200000cm2 = 42 000m2
2010-01-27T13:27:07+01:00
Kontener na smieci (pokrywa ma kształt prostopadloscianu o wym 2.5m 14dm 120cm ile metrow kwadratowych zurzyto na wykonanie tego pojemnika
Zamieniamy jednostki na metry
2,5m
14dm=1,4m
120cm=1,2m
P=2*(2,5*1,4)+2*(1,4*1,2)+2*(2,5*1,2)=2*3,5+2*1,68+2*3=7+3,36+6=16,36 cm2
Odp: Na wykonanie tego pojemnika zużyto 16,36cm kwadratowych.