Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-04T11:34:33+02:00
Mianownik (kto?co?)
Dopełniacz (kogo? czego?)
Celownik (komu? czemu?)
Biernik (kogo? co?)
Narzędnik (kim? czym? )
Miejscownik (o kim? o czym?)
Wołacz (Oo!)
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T11:36:17+02:00
Przypadki:
Mianownik (M) Kto? Co?
Dopełniacz (D) Kogo ? Czego?
Celownik (C) Komu ? czemu?
Biernik (B) Kogo ? co ?
Narzędnik (N) z kim? z czym?
Miejscownik (Ms) o kim ? o czym?
Wołacz (W) O!
16 4 16