Odpowiedzi

2010-01-27T13:30:14+01:00
H2 =5

h2 = 15

P = 150

P = a* h1 = a* 5 = 150 , czyli a= 30

P= b* h2 = b* 15 = 150 czyli b=10

Ob=2a+2b=2*10+2*30=20+60= 80

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T13:31:38+01:00
5=krótsza wysokość
3×5=15=dłuższa wysokość

a= krótszy bok
b=dłuższy bok

p=ah

150=5b
b=150:5
b=30

150=15a
a=150:15
a=10

obwód=2a+2b=2×10+2×30=20+60=80jedn.
2010-01-27T13:32:58+01:00
H1 = 5

h² = 15

P = 150

P = a× h1 = a×5 = 150 czyli a = 30

P= b× h² = b × 15 = 150 czyli b = 10

Obw = 80