Odpowiedzi

2010-01-27T13:35:43+01:00
Przekatne możemy poprowadzić do wszystkich wierzchołków oprócz niego samego oraz dwóch, które z niego wychodzą, czyli n+3, gdzie n=11 to 11+3=14
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T13:36:09+01:00
11+3=14

dlatego żeby obliczyć ile jest wierzchołków do liczby przekątnych danego wielokąta dodajemy 2 ponieważ do sąsiednich 2 wierzchołków nie poprowadzimy przekątnej i do tego samego równiez nie poprowadzimy

proszę o naj :)
5 4 5