Odpowiedzi

2010-01-27T13:33:29+01:00
25+225=250
(5*15)/2=75/2=37,5 cm2
1 3 1
2010-01-27T13:33:31+01:00
5²+15²=(?) (5√10)²
25+225=250
250=250

P=(ah)/2
P=(5*15)/2
P=75/2
P=37,5 [j²]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T13:40:24+01:00
A=15
b=5
c=5√10
Jeżeli jest to trójkąt ptostokątny to: a do potęgi 2 + b do potęgi 2 = c do potęgi 2
czyli
15 do potęgi 2 + 5 do 2 = (5√10) do drugiej
225+25=25*10
250=250
L=P
jest to trójkąt prostokątny
Pole:
P=1/2*a*b
P=1/2*15*5=1/2*75=37,5
Odp: Pole tego trójkąta wynosi 37,5.


1 5 1