Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T14:33:32+01:00
20 e) 3,5 cm. Ta sama odległość mierzona wzdłuż dróg jest większa, ponieważ ścieżki są kręte, co powoduje ich wydłużeniem

21.
3 a) ok. 200 km
4 a) 360 km
b) Wyruszamy czarnym szlakiem spod urzędu miasta i udajemy się na południe. Po drodze zobaczymy krucze skały oraz przejdziemy przez Tabaczana ścieżkę (zielony szlak) Zobaczymy górę Buława i przejdziemy Sowią Doliną. Będziemy się trzymać rzeki Płomnia i po przejściu przez Czarne Zbocze, dotrzemy do schroniska.
c) Mały Staw
d) Płomnia kierunek północny

22.
1. Geocentryczna, Heliocentryczna
Ziemia w środku wszechświata, Słońce w środku wszechświata
Ptolemeusz, Kopernik
2. Kometa (ciało niebieskie.., Halleya)
Księżyc (naturalny satelita.. Księżyc)
Gwiazda (ogromne ciało... Słońce)
Planetoida ( niewielki ciało.. Juno)
3.
a)Merkury
Mars
Wenus
Ziemia
Neptun
Uran
Saturn
Jowisz
b) Temperatura, czas obiegu wokół Słońca

24.

2. a) 22.06
b) 21.03
c) 23.09
d) 22.12

4. a) 21.03
b)zwrotnik raka
c) jesień
d) kole podbiegunowym północnym

Teraz zobaczyłem, że nie potrzebujesz tych stron, ale nie będę już kasował.

27
3. Od cienia: S,W,N,E
zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
4. Cienia nie ma w ogóle po słońce pada prostopadle na równik

28.
6 Podróżnik- Fileas fogg, dotarł na miejsce o dobę wcześniej, ponieważ gdy przokroczył międzynarodowąlinię zmiany daty, nie zmienił jej.

29.
1. Madryt ( 4° E) - 12:00
Olsztyn (21° E) = 4°+17°(68 min)
12:00 +68 minut = 13:08 czasu słoneczego

W Olsztynie jest godzina 13:08

Tyle mam



1 5 1
2010-01-27T15:28:56+01:00
20 e) 3,5 cm. Ta sama odległość mierzona wzdłuż dróg jest większa, ponieważ ścieżki są kręte, co powoduje ich wydłużeniem

21.
3 a) ok. 200 km
4 a) 360 km
b) Wyruszamy czarnym szlakiem spod urzędu miasta i udajemy się na południe. Po drodze zobaczymy krucze skały oraz przejdziemy przez Tabaczana ścieżkę (zielony szlak) Zobaczymy górę Buława i przejdziemy Sowią Doliną. Będziemy się trzymać rzeki Płomnia i po przejściu przez Czarne Zbocze, dotrzemy do schroniska.
c) Mały Staw
d) Płomnia kierunek północny

22.
1. Geocentryczna, Heliocentryczna
Ziemia w środku wszechświata, Słońce w środku wszechświata
Ptolemeusz, Kopernik
2. Kometa (ciało niebieskie.., Halleya)
Księżyc (naturalny satelita.. Księżyc)
Gwiazda (ogromne ciało... Słońce)
Planetoida ( niewielki ciało.. Juno)
3.
a)Merkury
Mars
Wenus
Ziemia
Neptun
Uran
Saturn
Jowisz
b) Temperatura, czas obiegu wokół Słońca

24.

2. a) 22.06
b) 21.03
c) 23.09
d) 22.12

4. a) 21.03
b)zwrotnik raka
c) jesień
d) kole podbiegunowym północnym

Teraz zobaczyłem, że nie potrzebujesz tych stron, ale nie będę już kasował.

27
3. Od cienia: S,W,N,E
zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
4. Cienia nie ma w ogóle po słońce pada prostopadle na równik

28.
6 Podróżnik- Fileas Fogg, dotarł na miejsce o dobę wcześniej, ponieważ gdy przekroczył międzynarodową linię zmiany daty, nie zmienił jej.

29.
1. Madryt ( 4° E) - 12:00
Olsztyn (21° E) = 4°+17°(68 min)
12:00 +68 minut = 13:08 czasu słoneczego
30.
4b)W Londynie jest godz. 11:00.
31.
6. Czas słoneczny - 8.32
Czas strefowy - 9.00
Czas urzędowy - lato 9.00
zima 8.00
8. Alice Springs 1.30
Chicago 10.00
Warszawa 17.00
32.
1. 1-4
2-2
3-1
4-3
5-4
2. Odp.16,3 stopni C
3. A) Troposfera
b) -1 st.C, 780 hPa
c) ponieważ powietrze jest rozrzedzone.
33.
1) a-Grenlandia i Syberia
b- Arabskim
c- równoleżnikowo
d- zwiększaniem się

2. min.luty -11, max. lipiec 13
b - 13+11=24
c - min. marzec 15 mm, max. sierpień - 60mm
35. W , N
3. niskiego,międzyzwrotnikowej, huraganami, tajfunami, 250, niekorzystnym, powoduje wiele zniszczeń
4. izobara
b ciśnienie atmosferyczne
Przykro mi ale więcej nie mam


1 5 1