Odpowiedzi

2009-10-04T11:45:04+02:00
V=(a³ √2):12
V=2√2
2√2=(a³ √2):12 /:√2
2=a³ :12 /*12
a³=24
krawedz a
a=³√24=2³√2
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T11:47:06+02:00
V=a^x pierwiastek z 2/9dzielone przez12 to jest wzór na V CZWOROSCIANU i przyrównaj =do 2 pierwiastek z 2 rozwiąż rownanie: mnożę obie strony równania przez 12 i powstanie ado 3 pierwiastek z 2=24pierwiastek z 2 nastepnie podziel obie strony przez pierwiastek z 2 i zostanie a do potegi 3 =24z tego a= pierwiastek z 3 stopnia z 24 a to sie rowna po rozłozeniu liczby 24 na 8x3 i wynik 2 pierwiastek 3 stopnia z 3
2 3 2