Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T14:01:12+01:00
Za kazdym razem kiedy mowimy zegnaj
umieram po troche
za kazdym razem kiedy mowimy zegnaj
zastanawiam sie dlaczego
dlaczego bogowie nade mna
mysla tak malo o mnie
ze pozwalaja ci odejsc

kiedy jestes blisko
jest takie powietrze
jakby byla wiosna w tym wszystkim
slysze skowronka gdzies
zaczyna spiewac o tym
nie ma lepszej piosenki o milosci
ale jaka jest dziwna zmiana
z bardziej istotnej na drobnostke
za kazdym razem jak mowimy zegnaj

kiedy jestes blisko
jest takie powietrze
jakby byla wiosna w tym wszystkim
slysze skowronka gdzies
zaczyna spiewac o tym
nie ma lepszej piosenki o milosci
ale jaka jest dziwna zmiana
z bardziej istotnej na drobnostke
za kazdym razem jak mowimy zegnaj
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T17:15:31+01:00
Cały czas my mówimy dowidzenia
Ja umieram mało
Cały czas my mówimy dowidzenia
Zastanawiam się, dlaczego małe
Dlaczego bogowie nade mną
Kto musi być wiadomo
Że tak mało o mnie
Pozwalają one iść

Kiedy jesteś blisko
Nie ma w tym powietrza
Skoku o tym
Słyszę gdzieś skowronka
Zaczynają śpiewać o tym
to nie jest piosenka o milości
Ale jak dziwne zmiany
Od poważnych drobnych
Cały czas my mówimy dowidzenia

To nie jest piosenka o milóści
Ale jak dziwne zmiany
Od poważnych drobnych
Cały czas my mówimy dowidzenia


prosze o naj !