Odpowiedzi

2010-01-27T14:14:51+01:00
1) nierób, leń, alkoholik, pijak, złodziej, wulgarny człowiek....
2) bójki, zaczepki, przesiadywanie w pubie, picie alkoholu,
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T14:24:57+01:00
1) stereotyp Polaka za granicą

Obcokrajowcy często spostrzegają polaka jako:
-lenia który chętnie stałby pod sklepem z puszka piwa w ręce,
-chytry, chętnie zabrał by wszystko dla siebie,
-awanturnik, zawsze o wszystko się kłóci
-wulgarny oraz bez gustu
-biedak, który liczy na farta w życiu

2) stereotyp spędzania wolnego czasu przez Polaków:

-siedzenie na ławce w parku lub pod sklepem monopolowym z piwem w ręce
-siedzenie na kanapie przed TV
-spanie
-narzekanie na swój marny żywot
3 3 3