Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T14:04:26+01:00
Wyrażenia przyimkowe:
1. Na plaże

Kupiłam ostatnio nowy strój na plażę.

2. Po szkole

Dziś po szkole umówiłam się z Anią

3. Z papieru

Tomek zrobił piękny samolot z papieru

4. do chorego

Adam postanowił kupić leki i pójść do chorego

5. z domu

Mama zabronila Kamilowi wychodzic z domu
2 5 2
2010-01-27T14:09:27+01:00
Z koleżanką bez psa do pracy na co dzień za pięc złotych
1 Dzisiaj nie miałam/em zadania, więc zrobiłem je w szkole wraz z koleżanką.
2 W niedzielę chodzimy do parku na spacer, ale dziś poszliśmy bez psa.
3 Mój tata chodzi do pracy jako kierownik ds. handlu.
4 Na co dzień staram się odrabiac zadania z języka polskiego.
5 Wczoraj moja mama wysłała mnie do sklepu, żebym kupił/a 2 kartony mleka za pięc złotych.
1 5 1