Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T14:04:13+01:00
Rozumiem to tak,że miłosc jeżeli jest wielka to przetrzyma nawet najgorsze rzeczy...zdradę,rozłąkę,kłótnie. Ale żeby taka miłośc sie zbudowała najpierw należy siebie wzajemnie poznac a dopiero pozniej pokochac.

Nie wiem,każdy to moze inaczej zinterpretowac,mam nadzieje ze dobrze napisalam.
2 3 2
2010-01-27T14:04:23+01:00
"Miłość wszystko przetrzyma"
Miłość to życie dla drugiej osoby. Nie liczy się kiedy, gdzie i jak, jej się nie wybiera, a gdy nadejdzie szczera miłość to przetrzyma wszystko. Te łatwe jak i trudne chwile, ponieważ gdy zależy nam na niej zrobimy wszystko by trwała jak najdłużej, nie damy się zranić i zrazić byle 'wyskokiem' ze strony życia. W "hymnie o miłości" wyraźnie jest napisane: "Tak więc trwają wiara, nadzieja, miłość - te trzy cnoty: z nich zaś największa jest miłość."
2 5 2