Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T14:04:34+01:00
Lepszy świat w środowisku mogę budować dzięki temu , że starała będe się być kulturalna i zawsze uprzejma. Kiedy zauważę , że ktoś nad kimś się znęca stanę w jego obronie. Będę ekologiczna czyli będę zbierała śmieci i wyrzycała je do kosza. Będę uważała nato aby segregować odpady. Zawsze będę zachowywać się z godnie z religią.
1 5 1
2010-01-27T14:05:30+01:00
Szanowanie przyrody.
Sprzątanie po swoim psie na spacerze.
Segregowanie śmieci.
2010-01-27T15:37:55+01:00
-nie zaśmiecając środowiska
-dbając o przyrodę
-nie niszcząc roślin.
-segregując odpady