Odpowiedzi

2010-01-27T14:08:50+01:00
Czytaj książki będziesz więcej wiedział ..!
Książki to wiedza i mądrość .. !
Czytaj , bądź mądry i sprytny .. !
Czytając uczysz się każdego przedmiotu ..!
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T14:09:08+01:00
NIE BĄDŹ LEŃ
CZYTAJ WIĘC,
POWIĘKSZYSZ SWOJĄ WIEDZĘ,
OD DZISIAJ MĄDRZEJSZY BĘDZIESZ...
WIĘC CZYTAJ JAK NAAAAJWIĘCEJJJ
BYŚ TYLKO TY W SZKOLE TRZYMAŁ W GÓRZE RĘCĘ.
31 4 31
2010-01-27T15:58:49+01:00
Gdy przeczytasz książeczkę oczekuj na piąteczkę;)
30 3 30