Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T14:07:51+01:00
Droga Ciociu!


Proszę Cię nie dokonuj aborcji! Tak niewolno! To dziecko będzie cierpieć. Poza tym potem pożałujesz, tego co zrobiłaś. Dziecko to skarb, o który trzeba dbać. Na pewno jak się urodzi, pomyślisz, że plan aborcji to był plan bezdennie głupi! Aborcja jest nielegalna, chcesz jeszcze pójść za kratki? Ciociu przemyśl to !


Twoja Małgosia.
2010-01-27T15:27:22+01:00
Aborcja usunięcie ciąży. Termin medyczny i potoczny, który stosuje się w przypadku zamierzonego, przedwczesnego zakończenia ciąży w wyniku interwencji zewnętrznej Wybór metody zależy m.in. od stopnia zaawansowania ciąży i obejmuje metodę farmakologiczną lub chirurgiczną . Obie metody są efektywne, lecz posiadają wady i zalety – wybór należy do kobiety. Wykonywanie aborcji jest regulowane prawnie. Aborcja legalna, czyli wykonana w zgodzie z obowiązującymi w danym państwie ustawami i przez dyplomowanego lekarza nazywana jest po łacinie abortus provocatus lege artis. Aborcja nielegalna, czyli wykonana przez osobę nieuprawnioną lub niezgodnie z regulacjami prawnymi nosi nazwę abortus provocatus criminalis. Ustawodawstwo w tym zakresie różni się od siebie w różnych krajach.