Odpowiedzi

2010-01-27T14:25:13+01:00
Mery codziennie chodziła na spacery do ogrodu. W ogrodzie spotkała gila.Otworzyła furtkę prowadzącą do ogrodu.Weszła do zakazanego miejsca. W ogrodzie były szare róże. Poprosiła Dicka aby kupił narzędzia ogrodnicze i nasiona kwiatów. Kolejne dni było dla Mary bardzo przyjemne. Pracowała w ogrodzie razem z Benem, którego polubiła.

Wiem tylko tyle
136 4 136
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:04:26+01:00
"Tajemniczy Ogród"
Autor nadał taki tytuł , bo dom należący do pana Cravena jest otoczony dużą ilością ogrodów. Jeden z nich jest zamknięty na klucz. Jego mury tak porosły bluszczem. To właśnie ten ogród Mary nazwała tajemniczym. Jest w nim piękna, baśniowa uroda kwiatów.

Sytuacje związane z ogrodem:
-Spacery w nim
-Spotykanie z ogrodnikiem
-bieg z gilem
- znalezienie klucza do ogrodu
- Wejście do tajemniczego ogrodu
-Projekt zakupu narzędzi i nasion do ogrodu
- Hodowanie roślin na kawałku ziemi
-Leczenie Colina w ogrodzie
-"Czary" w ogrodzie
-Wizyta p. Sowerby w ogrodzie
81 1 81