MATEMATYKA KLASA 6

1. Oblicz najprostszym sposobem.
-2-4-6-8-10-12-14-16-18= _______________

2. Podaj 4 liczby należące do zbioru równań nierówności x + 6 ≥ 1 i spełniające podane warunki:
___ - potęga liczby (-3)
___ - liczba niedodatnia
___ - liczba całkowita ujemna
___ - ułamek dzisiętny

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T14:22:31+01:00
1. (-2)-(+4)-(+6)-(+8)-(+10)-(+12)-(+14)-(+16)-(+18)= (-10)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:04:14+01:00
1. -2-4-6-8-10-12-14-16-18=(-90)

2. (-3)²+6≥1
9+6≥1

-2+6≥1

-3+6≥1

⅓+6≥1
1 3 1