Odpowiedzi

2010-01-27T14:25:56+01:00
Z okazji urodzin , dla najlepszej przyjaciółki - Kasia .
ps . Mama nadzieje , że trafiłam w twój gust , i życzę miłego czytania .
2 5 2
2010-01-27T14:27:22+01:00
Dziekuje ci za to ze jestes caly czas przy mnie gdy cie najbardziej potrzebuje. Pomagasz mi w waznych chwilach mojego zycia i zawsze moge na ciebie liczyc. Dziekuje anka
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T14:32:50+01:00
Kochana ......... (imie koleżanki)

W dniu Twoich imienin dedykuję Ci tę oto wspaniałą książkę (Opowieści z Narni). Życzę Ci abyś przeżyła tyle samo, albo i więcej wspaniałych przygód co bohaterowie tej opowieści. Wszystkiego najlepszego !

No i twój podpis (imie i nazwisko)
1 5 1