Jestem Przekonany, że warto poznawać dorobek naszych przodków. Uważam, że wartość mają nie tylko dokonania ludzi współczesnych. Liczy się również to czego dokonali nasi przodkowie przed setkami a nawet tysiącami lat. Swoje stanowisko poprę mocnymi argumentami. (3 przykłady)

2

Odpowiedzi

2010-01-27T14:35:54+01:00
Człpwiek pierwotny wzniecił ogien
wynalazek maszyny do pisania
budowa piramid w egipcie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T14:38:28+01:00
1. Wynalezienie pisma w 3500 r.p.n.e.
2. Wynalezienie druku przez Jana Gutenberga w 1450 r.
3. Wynalezienie żarówki przez T. A. Edisona w 1879 r.