Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T14:39:52+01:00
Realizm to rzecz która jest prawdziwa wszystko się w niej dzieje naprawdę np. życie to jest realizm
naturalizm to to tak jakby opis rzeczywistości np. wtedy gdy mówimy o drugim człowieku że jest naturalny
6 1 6
2010-01-27T14:42:56+01:00
Realizm pokazuje prawdziwe życie ludzi, takie jakie jest naprawde.
Naturalizm pokazywał wszystko naturalnie,opisuje zmiany, ktore zachodzily.
3 3 3