Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T14:44:00+01:00
Idę podwórkiem aż tu nagle zauważam piękny sad. Z daleka wygląda on jak raj. Podchodzę bliżej iii ... widzę piękne duże jabłka na drzewach a pod jednym z drzew ławkę. Na niej siedzi mała dziewczynka . Podchodze do niej i pytam co robi w tym pięknym miejscu . ona oznajmia mi że przyszla tutaj bo chciała się z kimś pobawić .. po chwili krótiego namysłu postanawiam pobawić sie z nia w naszym raju ..
2 5 2
2010-01-27T17:19:59+01:00
...widzę piękną kobietę w zwiewnej sukni koloru jaśminu. Podchodzę do niej i pytam co tak piękna dziewczyna robi robi w (tu nazwa). Ona odpowiada mi że jest czarodziejką z innego wymiaru. Może wrócić do domu tylko jeśli śmiertelnik odda jej cząstkę swojej duszy. Nie zastanawiając się długo pozwalam jej by rzuciła czar który odbiera mi skrawek mojego ja.
3 3 3