Mam za zadanie zrobic karte z życzeniami na urodziny.
Chciałabym aby ktoś mi napisał jakieś takie niezbyt skomplikowane życzenia po niemiecku i przetłumaczył, może jeszcze dodatkowo podał jakiś pomysł na ozdobienie tej karty. Z góry dziękuję

3

Odpowiedzi

2010-01-27T14:43:31+01:00
Ich Gesundheit und ein langes Leben wünschen dir, das Glück, das Wohlergehen, die guten Beurteilungen sowie die Erfüllung der Träume.

Życzę Co zdrowia,długiego życia,szczęścia,pomyślności,dobrych ocen oraz spełnienia marzeń.

Chyba troszkę krótkie,ale starałam się. :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T14:49:20+01:00
Zum Geburtstag recht viel Glück,
geh immer vorwärts, nie zurück,
mit wenig Arbeit recht viel Geld,
und mach große Reisen in die Welt.
Jeden Tag gesund sich fühlen,
und sechs Richtige im Lotto spielen,
ab und zu ein Gläschen Wein,
dann wirst du immer glücklich sein.

A w sprawie ozdub na kartke to kilka baloników narysować
1 3 1
2010-01-27T14:49:51+01:00
Wer jeden Tag
sich freut und lacht
und jeden Morgen
froh erwacht
und abends trinkt
sein Gläschen leer,
wird 100 Jahre
und noch mehr.

Kto każdego dnia
Się cieszy i śmieje
I każdego ranka
Radośnie wstaje
I wieczorem pije
Z pustej szklanki
będzie (żył) 100 lat
i jeszcze więcej

Viel Glück zum Geburstag! Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin!
1 4 1