Witam. Mam pilna sprawe! Mianowicie na jutro musze napisac 2 programy w jezyku Pascal. Oto one:

1) Napisz program, ktory wczyta z klawiatury liczbe calkowita n i wyswietli liczby od 0 do n.

2)Napisz program, ktory wyswietli wielokrotnosc liczby calkowitej n ( wczyta z klawiatury ) z przedzialu od 0 do 1000.

Z gory dziekuje!! :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T15:37:31+02:00
Http://www.speedyshare.com/217504866.html
Link do archiwum z programami
2009-10-04T16:18:05+02:00
2009-10-04T18:06:21+02:00
Http://www.speedyshare.com/217504866.html tak jak napisał już ktoś to wydaje mi się najlepsze