Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T14:47:07+01:00
Mój kochany piesek wabi się XXX.Ma śliczne malutkie oczka,które patrzą na ciebie z uciechą. XXX ma całą rudą sierść, która dobrze mu służy w zimę jako futerko.Jest bardzo grzeczny, jak na pieska.
Ma malutki,piękny ogonek,którym merda, gdy niosę mu jedzonko.
Ma także oklapnięte uszka, które i tak usłyszą wszystko.




Myślę że pomogłam.
:P
Pozdrówka:D
84 4 84
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T14:48:43+01:00
Mam malutkiego kundelka, ktÓry wabi się Reks. Reks jest bardzo milutkim,młodym pieskiem. Bardzo lubi towarzystwo dzieci. Ma bardzo duże brązowe oczka, malutki ogonek i jest cały rudy. Jego łapki sa mięciutke jak poduszeczki. Swoim rÓżowym języczkiem zawsze łaskocze liżąc mnie po nogach. Reksio umie wiele sztuczek. Potrafi skakać przez skakankę! Nie każdy kundel to potrafi zrobic, dlatego mÓj Reks jest naprawde wyjątkowy. Kiedy kończę zajęcia szkolne Reksio zawsze czeka na mnie na podwÓrku i gdy tylko mnie zobaczy zaczyna do mnie biec i szczekać. Nie zamieniłabym mojego małego kundelka na innego psa! Reks jest moim małym, włochatym przyjacielem.

-------Skup się głÓwnie na opisie psa, a nie np. w jaki sposÓb go masz, b oto ma być OPIS tak?
124 4 124