Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T14:51:04+01:00
Jestem RÓŻA każdy to wie
Zawsze chętnie kupuj mnie
Czy z przybranie
Czy też nie
Aksamitny Kolor jest.
2010-01-27T15:02:20+01:00
Fiku - miku
kukuryku
KOGUT pieje
dziś w kurniku.
Kurnik mały się rozwalił,
lecz KOGUCIK się ocalił.

Pozdrawiam ;)
2010-01-27T15:06:58+01:00
jestem kotek małe zwierze lubię wełnę i kołnierze lubię wychodzić na podwórze i się bawić gdzieś na górze i . lubię gdy mnie pańcia głaszcze i gdy słońce świeci też - a gdy wieczór na kanapie moja pańcia cicho chrapie to ja skradam cicho się i nikt oprócz o tym nie wie nie a więc drogi człowieku mały kup sobie kota bo to zwierzak spaniały on cię nigdy nie opuści będzie chętny do zabawy bo to jest zwierz wspaniały
1 5 1