Określ , w których ćwiartkach prostokątnego układu współrzędnych leżą poszczególne punkty:
a) (10,10) b) (-2,-2) c) (1,1)
(3,-10) (-3,4) (-1,-1)
(-9,10) (4,-3) (-1,1)
(-10,-10) (5,8) (1,-1)


błagam o pomoc!!!!
jestem dobra w muzyce , angielskim i historii CHĘTNIE SIĘ ZREWANŻUJĘ

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T14:50:41+01:00
(10,10) - I ćwiartka
(-2,-2) - III
(1,1) - I
(3,-10) - IV
(-3,4) - II
(-1,-1) - III
(-9,10) - II
(4,-3) - IV
(-1,1) - II
(-10,-10) - III
(5,8) - I
(1,-1) - IV
1 5 1
2010-01-27T15:43:41+01:00
Jeśli obydwie liczby są dodatnie, to punkt leży w ćwiartce I. Jeśli pierwsza jest ujemna, a druga dodatnia, to jest to ćwiartka II. Jeśli obydwie są ujemne - ćwiartka III, a jeśli pierwsza jest dodatnia, a druga ujemna - ćwiartka IV:)
a) I ćwiartka
b) III ćwiartka
c) I ćwiartka
d) IV ćwiartka
e) II ćwiartka
f) III ćwiartka
g) II ćwiartka
h) IV ćwiartka
i) II ćwiartka
j) III ćwiartka
k) I ćwiartka
l) IV ćwiartka
1 5 1