Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-04T12:06:18+02:00
Nie ponieważ:
- tak naprade robimy na zlosc sobie
- i tak nie wiemy czy warto i czy to ma sens
- ranimy osoby, na ktorych nam zalezy (np.rodzicow, ktorzy nas kochaja)
- robimy sobie krzywde (np. biorac narkotyki, zeby zrobic na zlosc komus tam)

Jak cos mi wpadnie do glowy to napisze wiadomosc.
2009-10-04T13:23:49+02:00
Nie warto się buntować: 1. Robimy przykrość innym ludziom.Tracimy przyjaciół. 2.Zamykamy się na pomoc innych ludzi. 3.Stajemy się samolubni i agresywni.