Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T14:54:02+01:00
W rodzinie jedwabińskich było bardzo zle mimo że mama kochała swoją córke to nie poświencała jej wystarczająco dużo czasu.
sam wystrój domu nie był za ciekawy. chłodno pomalowane i ozdobione pokoje dla tak małego dziecka ...
moim zdaniem aby mogło być normalnie trzeba by zacząc od wielkiego remontu
a zaraz po tym mama powinna zmniejszyc ilosc godzin swojej pracy
więcej czasy poświencac córce

licze na naj:)
2010-01-27T14:56:41+01:00
Dlaczego nie jest tak jak powinnp być??
* Pani Jedwabińska jest zbyt zapracowana
*p.Jedwabińska dba o sprawy materialne swojej córki
* ojci9ec jest nieobecny w życiu córki
*mama zbyt mało czasu spędza z dzieckiem

Jak powinno być ??
* w mieszkaniu powinna być przytulna atmosfera
* rodzice powinni okazywać uczucia sobie i swojej córce
* p.Jedwabińska powinna kontrolować córkę