Odpowiedzi

2010-01-27T14:57:24+01:00
Chętnie zwiedziła bum wenecje mimo duze ilosci zabytków w mieście popłyneła bym gondolką
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T14:58:11+01:00
1. Rzym - wspaniałe zabytki
2. Toskania - wspaniałe krajobrazy
3. Dolomity - najlepiej o wschodzie/zachodzie słońca, góry są wtedy czerwone
4. Wenecja - kanały
5. Bibione - małe miasteczko turystyczne na południu, wspaniałe morze
6. Volterra - wspaniałe ruiny (i rozgrywa się tam akcja "Księżyc w Nowiu" :))
2 3 2
2010-01-27T15:01:45+01:00
W pobycie we włoszech chciałabym zobaczyć Mediolan ponieważ bardzo podoba mi się to miasto i patrząc na nie za każdym razem podziwiam te malownicze ulice . Chciałbym także obejrzeć wenecję która zachwyciła mnie swoją rzeką płynącą w zdłuż miast . Będąc we Włoszech napewno bym się nie nudził.
2 3 2