Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:02:51+01:00
Dentysta-(łac dans-ząb)
genealogia-(łac.genea-logia opowieść o dziejach rodu)
Akumulator-(łac) urządzenie
ambicja-(łac.ambito- rzadza władzy)
Charakter-(gr.charakter-piętno,cecha)
Cyrkiel-(niem. Zirkel, z łac.-koło )
43 3 43
2010-01-27T15:03:19+01:00
Genealogia-(łac.genea-logia opowieść o dziejach rodu)początek czegoś, historia rodu
Akumulator-(łac) urządzenie do magazynowania rodzaju energii
Ambicja-(łac.ambito- rzadza władzy) pragnienie zaszczytów, sławy, władzy
Charakter-(gr.charakter-piętno,cecha)zaspól cech psychicznych danemu człowiekowi
Cyrkiel- (niem. Zirkel, z łac.-koło )przyrząd kreślarski i pomiarowy
46 4 46
2010-01-27T15:05:13+01:00
Dentysta-francuski
genealogia-grecki
akumulator-łacina
ambicja-łacina
charakter-grecki
cyrkiel-niemiecki
31 2 31