Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:02:59+01:00
PLAN RAMOWY
,,Ania z Zielonego Wzgórza"
1.Adopcja dziewczynki.
2.Pierwsze dni w nowym domu.
3.Opowieści o mieszkańcach Avonlea.
4.Poznanie Diany.
5.Kłótnia z Gilbertem.
6.Podanie soku malinowego.
7.Uratowanie Minnie.
8.Dobre i złe chwile w życiu Ani.
9.Pierwszy publiczny występ rydowłosej bohaterki.
10.Zrealizowanie przez Mateusza marzenia jego wychowanki.
11.Założenie klubu powieściowego.
12.Przyjęcie do Akademii Królewskiej.
13.Pójście na koncert.
14.Pobyt na uczelni.
15.Śmierć brata Maryli.
2010-01-27T15:03:48+01:00
1.Adopcja dziewczynki.
2.Pierwsze dni w nowym domu.
3.Opowieści o mieszkańcach Avonlea.
4.Poznanie Diany.
5.Kłótnia z Gilbertem.
6.Podanie soku malinowego.
7.Uratowanie Minnie.
8.Dobre i złe chwile w życiu Ani.
9.Pierwszy publiczny występ dziewczyny.
10.Zrealizowanie przez Mateusza marzenia jego wychowanki.
11.Założenie klubu powieściowego.
12.Przyjęcie do Akademii Królewskiej.
13.Koncert.
14.Pobyt na uczelni.
15.Śmierć brata Maryli.