Odpowiedzi

2010-01-27T15:05:40+01:00
Uwaga! Ważne!
Z ostatniej chwili! Ogłaszamy konkurs na najciekawszy artykuł o szczęściu. Chętnych prosimy o przybycie do Domu Kultury o godz.14.30. Pierwsze trzy osoby zostaną nagrodzone ciekawymi nagrodami!

Szkolne Kółko Filozofów

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:30:19+01:00
Uwaga.
Ogłaszamy konkurs na najciekawszy artykuł o szczęście pracę można oddawać w terminie do 30.01.2010. roku u pani Katarzyny Nowak przewodniczącej kołka.Serdecznie zachęcam do udziału w konkursie. Rozstrzygniecie 1,02,2010 o godz 15,00.Dla wszystkich uczestników został przygotowane nagrody .
Kółko filozofów.