Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:12:50+01:00
Kariera seniorska

1978-1989 Polska Wybrzeże Gdańsk

1989-1992 Hiszpania Bidasoa Irún
1992-1995 Hiszpania FC Barcelona
1995-1998 Niemcy TuS Nettelstedt-Lübbecke
1998-2000 Niemcy SG Flensburg-Handewitt

Reprezentacja
od 2004 Polska Reprezentacja Polski
2006-2007 Niemcy SC Magdeburg
od 2008 Polska Vive Targi Kielce

1 5 1
2010-01-27T18:24:38+01:00
Vive Targi Kielce oraz reprezentacja Polski