Pasażer pociągu po wejsciu do przedzialu podniósł wsoja walizke o ciężaze 120 N z podłogi na półkę umieszczoną na wysokości 2,2m. Jaką prace wykonał pasażer?

Plis napiszcie;))
Odniesc sie do wzoru W = F x s
tylko napisac wszystko po kolei.

2

Odpowiedzi

2010-01-27T15:08:26+01:00
Q= 120 N
s = 2,2m


W = Fxs
W= 120 x 2,2
W= 264
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:10:38+01:00
W= F*s
F to sila- 120N
s to droga, w tym przypadku wysokosc i wynosi 2,2m
Zgodnie ze wzorem nalezy pomnozyc sile i droge
a wiec F= 2,2m * 120N = 264J
Jasne? :)
2 4 2