Odpowiedzi

2010-01-27T15:14:22+01:00
Einundneunzig minus vierundzwanzig = siebenundsechzig
funfundsiebzig plus sechzehn - einundneunzig
funfzehn mal vier = sechzig
funfzig zu teilen zehn = funf

równa się - er gleicht
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:14:41+01:00
Einundneunzig - vierundzwanzig = siebenundsechzig
fünfundsiebzig + sechzehn = einundneunzig
fünfzehn * vier = sechzig
fünfzig : zehn = fünf

nie wiem czy dokładnie o to ci chodziło , ale jak by co to pisz .
2010-01-27T15:46:18+01:00
91-24=einundneunzig minus vierundzwanzig ist/(można też użyć słówka macht) 67 (siebenundsechzig)
75+16=fünfundsiebzig plus sechzehn ist/macht 91 (einundneunzig)
15 razy 4=fünfzehn mal vier ist/macht 60 (sechzig)
50:10=fünfzig durch zehn ist/macht 5 (fünf)