Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:13:00+01:00
Bajki są uniwersalne i ponadczasowe gdyż bajki były są i zawsze będą bajki są uniwersalne dlatego że są dla każdego dla małych i dla tych starszych każdy lubi oglądać bajki nawet gdy człowiek jest starszy bo oglądanie ich sprawia przyjemność
2 3 2
2010-01-27T15:22:24+01:00
Bajki sa ponadczasowe, o czym świadczy ciągła aktualność ich przesłań
uniwersalne ponieważ są wszechstronnie wykorzystywane mają zastosowanie do różnych celów
ponadczasowe bo aktualne do dziś
ponadczasowe bo nieprzemijajace
2 3 2