Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T15:13:33+01:00
Ponieważ odgrywają ogromną rolę w życiu człowieka. Kształtują światopogląd, dostarczają informacji, dzięki nim wiemy co dzieje się na świecie. Można posunąć się do stwierdzenia, że sterują ludźmi. W obeznym świecie trudno wyobrazić sobie życie bez nich, nie ma człowieka, który nie miałby z nimi styczności w mniejszym lub większym stopniu
2010-01-27T15:15:52+01:00
Ponieważ to właśnie media narzucają nam jak mamy postrzegać większość wydarzeń. Jeżeli media dla przykładu będą miały złą opinię na jakiś temat i puszczą ją w obieg, to znaczna część ludzi, która obejrzy daną relację lub reportaż będzie miała podobne zdanie na ten temat.