Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:14:50+01:00
A)
-4x+3=11
-4x=11-3
-4x=8
x=-2

b)
5y-3= -18
5y=-18+3
5y=-15
y=-3

c)
9-2x=10
-2x=10-9
-2x=1
x=-1/2

d)
6+2y= -5+3y
2y-3y=-5-6
-y=-11
y=11
2010-01-27T15:17:35+01:00
A)-4x+3=11
-4x=11-3
-4x=8/:(-4)
x=-2
b)5y-3= -18
5y=-18+3
5y=-15/:5
y=-3
c)9-2x=10
-2x=10-9
-2x=1/:(-2)
x=-1/2
d)6+2y= -5+3y
2y-3y=-5-6
-y=-11/:(-1)
y=11
1 5 1
2010-01-27T15:18:25+01:00
A) -4x=3+11
-4x= 1
x=4

b 5y= 3-18
5y=-15
y=-3

c -2x= 9+10

-2x=19
x= -8,5

6+5=2y+3y
11=5y
y=2,5
1 1 1