Odpowiedzi

2009-10-05T08:43:50+02:00
X > y

Odp. Iloczyn obydwu liczb wyniesie tyle samo, ponieważ to są te same liczby, zapisane w odwrotnej kolejności. A liczba x po przecinku jest wieksza od liczby y po przecinku.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T09:54:57+02:00
X=1234*5678,5678=1234*(5678 +0,5678)=1234* 5678 +1234*0,5678
y=5678*1234,1234=5678*(1234 + 0,1234)=5678*1234 +5678*0,1234
obie składaja sie z 1234*5678

porownujac to x=y