Odpowiedzi

2010-01-27T15:21:40+01:00
* odważny
*dzielny
*słuzył swojemu króloowi
*dobrze władałby mieczem i tarczą
* dobrze jeżdziłby na koniu
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:22:41+01:00
Rycerz powinnien być odważny i szlachetny. W walce zawsze kieruje się uczciwością, nigdy nie oszukuje. Jest uprzejmy wobec dam, zawsze pomaga wdowom i sierotom. Nie są dla niego ważne bogactwa, lecz honor i dobro kraju.
38 4 38
2010-01-27T15:27:45+01:00
Lojalny, uczciwy, odważny, miły mieł ducha wialki
15 3 15