Odpowiedzi

2010-01-27T15:21:30+01:00
1.Wprowadzenie w obieg pojazdów hybrydowych
2.Zakładanie filtrów na kominy fabryczne
3.Zmniejszenie użycia pojazdów na rope i paliwo

Jesli pomoglem prosze naj :*
48 4 48
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:28:58+01:00
1. Uzywac transportu publicznego
2. Zmniejszyc produkcje dezodorantow
3. Oszczedzac energie
4. Inwestowac w odnawialne zrodla energi
13 3 13
1. Segregacja śmieci
2. mniejsza ilość wykorzystywania spalin
3. Oszczędzanie nergi :)
2010-01-27T15:30:19+01:00
Możemy także ograniczyć emisje gazów cieplarnianych pochodzących z innych źródeł niż paliwa kopalne.

* Powstrzymując wylesianie możemy zapobiec uwalnianiu się dwutlenku węgla do atmosfery. Obecnie deforestacja jest szczególnie powszechna w regionach tropikalnych, gdzie wycina się lasy, by utworzyć pastwiska lub pola uprawne.
* Wysypiska śmieci dostarczają do atmosfery metan (CH4), który jest bardzo silnym gazem cieplarnianym, powstającym z gnicia odpadów organicznych. Wychwytując ten gaz i używając go jako paliwa, uzyskujemy zarówno źródło ciepła, jak też redukcję emisji gazów cieplarnianych.
* Rolnictwo ma swój udział w wydzielaniu dwutlenku węgla, metanu i podtlenku azotu (N20). Szersze zastosowanie przyjaznych dla środowiska metod upraw może zredukować skalę tej emisji.
* Wiele procesów przemyslowych powoduje emisje gazów cieplarnianych, szczególnie tych, które zawierają fluor. Ta emisja może być zredukowana dzięki nowym technologiom.
6 4 6