Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T15:22:48+01:00
Krzyż jest symbolem naszej wiary m.in dlatego, ponieważ symbolizuje śmierć i zmartwychwstanie Jezusa.

Modląc się wykonujemy znak krzyża, żegnamy się.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:23:55+01:00
Krzyż jest symbolem naszej wiary, ponieważ na nim umarł Jezus Chrystus.Dzięki niemu zostały odkupione nasze grzechy i możemy żyć wiecznie. Wcześniej jednak krzyż był symbolem hańby.
7 4 7
2010-01-27T15:24:40+01:00
Krzyż JEST SYMBOLEM NASZEJ WIARY PONIEWAŻ JEZUS CHRYSTUS JEST NASZYM ZBAWICIELEM ZESŁANYM PRZEZ BOGA OJCA,WIĘC JEZUS JEST PRZEDSTAWIONY NA KRZYŻU BO PRZYPOMINA NAM TO JEGO MĘKĘ DLA NASZEGO ZBAWIENIA.;)
6 3 6