Odpowiedzi

2010-01-27T15:58:47+01:00
Hmm trudno odpowiedzieć może jak wkładałeś karte graficzną to poruszyłeś kartę dźwiękową sprawdź,dociśnij ją.Spróbuj ją jeszcze raz zainstalować lub najpierw zobacz czy na innym programie dasz rade oddtwarzać muze.
2010-01-27T16:09:50+01:00
Masz błąd że coś jest nie tak z kartą... sprubój odtworzyć muzę za pomocą "Foobar2000" - jeśli się nie uda spróbuj przywrócić poprzednie stery...

Pozdro
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:27:57+01:00
Odinstaluj sterowniki od karty dźwiękowej, znajdź w internecie jak najnowsze (najlepiej na stronie producenta) i je zainstaluj. Jeżeli karta jest zintegrowana z płytą główną, szukaj sterowników na stronie producenta płyty.
Ważne:
Nie instaluj nowych sterowników dopóki nie odinstalujesz starych.