Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:27:54+01:00
Przyczyną upadku Ikara nie były żle skonstrułowane skrzydła, lecz nierozsądek i nierozwaga samego Ikara. Stało się tak, gdyż był on młody i nie słuchał mągrych rad swojego ojca.
30 4 30
2010-01-27T15:29:04+01:00
Ikar chciał wzlecieć wysoko w niebo, chociaż ojciec mu zakazał, więc cecha charakteru pomogła w wypadku (zachłannośc?-pewna nie jestem, może chciwość?) . Konstrukcja skrzydeł była dobra, jeśli dobrym rozwiązaniem jest wosk podczas upału. Dedalowi nic się nie stało, więc z konstrukcją skrzdeł było w porządku. :)
35 2 35
2010-01-27T15:29:10+01:00
Przyczyną upadku i śmierci Ikara była jego lekkomyślność ,bo nie posłuchał ojca i leciał zbyt wysoko i wosk pełniący funkcję trzymania piór przy skrzydłach stopniał.

18 4 18