Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:28:52+01:00
NATRZEĆ KOMUŚ USZU-ZROBIĆ KOMUŚ COŚ ZŁEGO

ROBIĆ COŚ PO ŁEBKACH-ROBIĆ COŚ BYLE JAK

SCHOWAĆ SIĘ W MYSIĄ DZIURĘ-SCHOWAĆ SIĘ TAK ŻE NIKT ZNALEŹĆ NIE MOŻE
IŚĆ GDZIE OCZY PONIOSĄ-IŚĆ BYLE GDZIE

UCIĄĆ SOBIE DRZEMKĘ-PRZESPAĆ SIĘ

GRA WARTA ŚWIECZKI-GRA NIE WARTA NICZEGO
17 4 17
2010-01-27T15:29:52+01:00
1. sKARCIĆ kogoś
2. robić coś byle jak
3. schować się w najmniejszą kryjówkę
4. Iść bardzo daleko
5. przespać się
6.
7 3 7