Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:32:20+01:00
Kiedy nie chciało mi sie spać poszedłem na spacer.W oddali ujrzałem spadającą gwiazde. Szybko pomyślałem sobie życzenie , chcę być królem.
Zamknąłem oczy . Kiedy je otorzyłem siedziałem na tronie a obok mnie klęczący poddani . Oskarżono mnie o niepoprawne władanie panstwem .
Chciano mnie zabić ..
Wtem ... obudziłem sie .
Dobrze że to był tylko koszmarny sen , a życzenie o bycie królem zamieniam na lepsze.

Moze i źle to napisałam ale sie starałam :)
20 3 20
2010-01-27T17:43:56+01:00
Tomek wraz ze swoim przyjacielem huckiem postanowił pójść wspinać się po drzewach. Tomek znalazł piękny wiekowy dąb. Sawyer zaczął wspinać się prędko na sam szczyt. Mniej więcej w połowie wysokości natrafił na ogromną czarną dziurę. Bez wahania wskoczył do środka i zaczął zjeżdżać krętym wąskim tunelem w dół drzewa. gdy dotarł na dół zawołał na Hucka by ten zjechał za nim. Gdy i ten dotarł na miejsce ich oczom ukazał się stary opuszczony piracki port. chłopcy oniemieli z zachwytu. (odpowiedź miniki11 jest zła ponieważ w czasie gdy toczyła się akcja tomka s. nie istniały auta a poloniści sie czepiają takich rzeczy)
32 4 32